lilllindgrensfoto

Choklad <3

Kategori: Allmänt

Helluuuuuuu. Tänkte bara ladda upp några bilder på mig, Viktors valp, Esmee, Jens, skotarn å en lins som gick sönder för pappa ^^ orkar inte skriva så jätte mycke för jag måste lägga mig å vila en stund, ont i huve värken som Felicia säger. Nu är allt fixat så jag ska få vara på Nordemansbil/Scania med Viktor i lilla Dövik å praoa.<3 Henkespenkey ska va där a, tro vem som ge upp först haha. De ha vöre väääääldligt mycke missförstånd nu på sistone, de gillas INTE! Gör bort mig hela tiden.. Aja, gjort e gjort å de gå inte att ändra på. Nu blire som sagt att lägga sig å vila, med en ALADDIN CHOCKLAD LÅDA PÅ BORDE :D hör heeeej!
// lill'lindgren

Kommentarer

  • L säger:

    Choklad* stavas det ;)

    men iallafall, du har en bra blogg! men det skulle inte skada att du uppdaterade oftare. Du tar fina kort :D

    2012-02-02 | 14:26:35

Kommentera inlägget här: