lilllindgrensfoto

~ Man lär sig så länge man lever ~

Kategori: Allmänt


Månadens citat - Många människor försummar den lilla lyckan medan de väntar på den stora.

Bloggen va de ja, glömde faktiskt bort den för typ två veckor.. Jag har haft en sjukt rolig praktik vecka på Scania, man får verkligen skratta OCH, ta i på de arbetet haha.. De gör jag mer än gärna om! Fyndade ett par vääääldigt snygga å sköna jeans på Gina Trocot, en svart-vit/grå tröja från Cubus, och så köpte jag två styckna töjörhänger från Street Tatto. Sportlovet ha bara varit slappt hitentills, va på hockey matchen igår. Å VI ÄR I SLUTSPEL! Tvär kung ju ^^ På lördag är de Vinteryran och de ser jag verkligen framemot, sen på kvällen blir de förmodligen "partyyy" som min lilla Monkey beibi säger. De hoppas vi på!
//lill'lindgren

Kommentarer


Kommentera inlägget här: